Skip to content
Snippets Groups Projects
Commit 0ee2dcac authored by orestis.malaspin's avatar orestis.malaspin
Browse files

mise a jour pseudo code

parent 6db9d23e
No related branches found
No related tags found
No related merge requests found
...@@ -98,13 +98,13 @@ void bowyer_watson(point *points, int num_p, vec_triangle *t, int *num_t) { ...@@ -98,13 +98,13 @@ void bowyer_watson(point *points, int num_p, vec_triangle *t, int *num_t) {
\scriptsize \scriptsize
```C ```C
void bowyer_watson(point *points, int num_p, vec_triangle *t, int *num_t) { void bowyer_watson(vec_points *points, vec_triangle *triangles) {
ajout_super_triangle(points, t, num_t); // ajout super triangle ajout_super_triangle(points, t, num_t); // ajout super triangle
pour chaque p dans points { pour chaque p dans points {
mauvais_triangles = vecteur_vide(); mauvais_triangles = vecteur_vide();
// on détermine les mauvais triangles // on détermine les mauvais triangles
pour chaque t dans vec_triangle { pour chaque t dans triangles {
si p est dans le triangle circonscrit de t { si p est dans le triangle circonscrit de t {
vecteur_push(mauvais_triangles, t); vecteur_push(mauvais_triangles, t);
} }
...@@ -120,7 +120,7 @@ void bowyer_watson(point *points, int num_p, vec_triangle *t, int *num_t) { ...@@ -120,7 +120,7 @@ void bowyer_watson(point *points, int num_p, vec_triangle *t, int *num_t) {
} }
// on retire les mauvais triangles // on retire les mauvais triangles
pour chaque t dans mauvais_triangles { pour chaque t dans mauvais_triangles {
vec_remove(vec_triangles, t); vec_remove(triangles, t);
} }
``` ```
...@@ -132,13 +132,13 @@ void bowyer_watson(point *points, int num_p, vec_triangle *t, int *num_t) { ...@@ -132,13 +132,13 @@ void bowyer_watson(point *points, int num_p, vec_triangle *t, int *num_t) {
// on forme les nouveaux triangles et on les ajoute // on forme les nouveaux triangles et on les ajoute
pour chaque arete dans vec_aretes { pour chaque arete dans vec_aretes {
t = form_triangle_from_edge_and_point(arete, p); t = form_triangle_from_edge_and_point(arete, p);
vector_push(vec_triangles, t); vector_push(triangles, t);
} }
// on retire les points du super triangle // on retire les points du super triangle
pour chaque t dans vec_triangles { pour chaque t dans triangles {
if t contient un point du super triangle { if t contient un point du super triangle {
vec_remove(vec_triangles, t); vec_remove(triangles, t);
} }
} }
} }
......
0% Loading or .
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment